miércoles, 25 de enero de 2012
























Gabonetan etxe azpiko basuran topatu nuen eta ezin izan nuen hor utzi, tentaldia gehiegizkoa zen...ezagutzen nautenek badakite, besteek basurara botatako gauzak berrerabiltzea gustoko dudala...eta a ze oparia...ez dabil, diskak ez ditu bueltak ematen, ez dira letra goxoak entzuten...baina ikaragarria iruditzen horrelako zerbait botatzea, nik betiko gordeko dut, neuretzako altxor preziatua baita.

Lo encontré en Navidades, tirado en la basura debajo de casa...y no pude resistir la tentación de mirar lo que era, si hubierais visto la sonrisa que me salió...no me podía creer que alguien tirara algo así...
Los que me conocen, ya saben, que me encanta reutilizar cosas que alguien tiro a la basura y esto me pareció un tesoro...No funciona, el disco no da vueltas ni se escuchan letras profundas de su altavoz...pero me da igual, lo guardare para siempre como si de una joya preciosa se tratase...

1 comentario: