miércoles, 18 de mayo de 2011

zu eta ni


Me gusta cuando las relaciones llegan a ese punto, en el que tu y yo, siempre seremos tu y yo. Ese momento en el que se establece un vinculo tan especial, que da igual que te contesten de mala manera, que te digan cosas que no quieres oír, que te pillen la mano con la puerta del maletero...porque pase lo que pase, la unión ya esta establecida y no cambiara nunca. No solo me refiero a las historias de amor, también me gusta cuando pasa en las relaciones de amistad.

Zu eta ni beti izango gara zu eta ni, harremanak puntu horretara iristen direnean betiko izango dira. Berdin emango du erantzun txar bat eman izanak, hizt gogorrok...horrek ez bait du ezer aldatuko. Zaila da lortzea, baina behin eginez gero betiko mantenduko dira. Ez bakarrik maitasun historioetan, lagunen artean gertatzen denean ere, ikaragarria da.

XOXO

1 comentario: