martes, 31 de mayo de 2011

kit anti_tristeza


El otro día se me ocurrió y los repartí entre la gente que los necesitaba. Es muy sencillo de hacer y muy grande lo que se consigue...solo tienes que pensar en lo que necesita la otra persona, aunque sea por un segundo (lo que tarda en abrirlo) se olvidara de sus problemas. Sonrisas aseguradas.

Beste egunean bururatu zitzaidan eta beharra zuten jendeen artean banatu nuen. Egiten oso erreza da eta hau oparituz gero lortzen dena, izugarria ordea, irribarre bat behintzat bai. Beste pertsonak zer behar duen pentsatzea besterik ez da behar eta honela segundu batez, beste pertsonak arazoak ahaztuko ditu.

2 comentarios:

  1. Ni izan nintzen jaso nuen horietakoa eta benetan aitortzen dut ez dagoela dirurik kit-aren ondorioak ordaintzeko. Nirekin bete-betean asmatu zuen, tristeziari agur esan nion di-da. MILIOI BAT ESKER, nire mediku-lagun partikularra zara!!!!

    ResponderEliminar